Paraules x Paraules

Paraules x Paraules... s'obri per demostrar un espai on aquest intercanvi siga productiu en la mesura en la qual tots els camins ens fan madurar. Sense cap altre pretext que no siga aprendre i caminar junt amb gent interessant, us presente el meu blog, el primer que he fet.

Un dels motius pels que he decidit crear aquest raconet acollidor ha estat la facilitat communicativa del concepte, els amic i amigues que m'han animat sempre i el simple fet de ser un requisit per aprovar una assingatura de Filologia Catalana, sobretot pel darrer motiu eh? No us penseu!

Bromes a banda, a Paraules x Paraules podrem gaudir d'un lloc on parlar tranquilament de tot el que vulgam. Convidats i convidades esteu!

Benvenutti!!

2 comentaris:

Faune ha dit...

De vegades, hi ha blocs, espais de comunicació, "debats", fòrums, on la comunicació no es planteja com un intercanvi, sinó com una successió de monòlegs. Per això m'agrada això de "podrem gaudir d'un lloc on parlar tranquilament de tot el que vulgam". Pensant de manera semblant vaig crear el meu blog (o bloc, o com es diga). I per això t'anime a escriure, a interpel·lar-nos als teus lectors i a participar d'intercanvi d'idees a altres blogs. Besets forestals, e benveuntta anche te!

Andrea Kruithof ha dit...

no oblides mantindre al dia la bitàcora... necessita constància!

Publica un comentari a l'entrada