JO NO VULL- SOUL ATAC



"Aquesta vegada no pose la lletra, perquè si no, és fa massa llarga l'entrada" he pensat, però no ho faré, perquè vull mantindre una coherència al blog.

JO NO VULL- SOUL ATAC

Jo no vull cap sermó
tinc excés de rencor.

Jo no vull cap pressió,
vull sentir, sentir indignació.


He de començar ben prompte,
no vull deixar córrer més temps.
És així com van les coses,
hauré de treballar de valent.
Jo no vull, no,
no vull cap sermó.


A voltes sent (a voltes sent)
Que puc refer (que puc refer)
Tot allò que s'ha de fer (que s'ha de fer).


A voltes sent (a voltes sent)
que puc saber (que puc saber)
tot allò, allò que ara no sé!


Jo no vull cap sermó
tinc excés de rencor.

Jo no vull cap pressió,
vull sentir, sentir indignació.

ohhh, yeeeeaaahh!


A voltes sent (a voltes sent)
Que puc refer (que puc refer)
Tot allò que s'ha de fer (que s'ha de fer).


A voltes sent (a voltes sent)
que puc saber (que puc saber)
tot allò, allò que ara no sé!

Jo no vull cap sermó
tinc excés de rencor.

Jo no vull cap pressió,
vull sentir, sentir indignació.

Hey yeeeahh!

No, no, no, no, no, no, no...
No, no, no, no, no, no, no...

Jo no vull...

no vull cap sermó!!

No, no no, no no

No vull cap sermó... cap sermó!
Vull sentir, sentir indignació!

Jo no vull cap sermó
tinc excés de rencor.

Jo no vull cap pressió,
vull sentir, sentir indignació.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No sabia que tenies blog. T'afegisc!

onatge ha dit...

M'agrada molt el què diu la lletra, la cançó i la seua interpretació. D'aquest grup me n'han parlat molt però no havia vist cap actuació...

Salut i combat.
onatge

Publica un comentari a l'entrada